Podlegające Ustawie

Wersja archiwalna z dnia 06.03.2012

Police: Organizacja i przeprowadzenie trzech turnusów integracyjno-edukacyjnych wraz z warsztatami aktywnego poszukiwania pracy oraz warsztatami z zakresu komunikacji i motywacji dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Polickiego.

Numer ogłoszenia: 65550 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4240700, faks 91 4240699.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie trzech turnusów integracyjno-edukacyjnych wraz z warsztatami aktywnego poszukiwania pracy oraz warsztatami z zakresu komunikacji i motywacji dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Polickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdowe 10-dniowe turnusy integracyjno-edukacyjne dla osób niepełnosprawnych wraz z warsztatami aktywnego poszukiwania pracy oraz warsztatami z zakresu komunikacji i motywacji. Turnusy obejmują pobyt, zakwaterowanie, wyżywienie, dowóz uczestników uwzględniający potrzeby osób niepełnosprawnych, zapewnienie zabiegów rehabilitacyjnych oraz organizację czasu wolnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.00.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WA-RUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obo-wiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien dysponować ośrodkiem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz posiadającym aktualny wpis do odpowiedniego rejestru ośrodków upoważnionych do organizacji i przeprowadzania turnusów dla osób niepełnosprawnych.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń grupowych z danego zakresu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie tj. posiadać doświadczenie w zakresie organizacji minimum 2 co najmniej 5-dniowych turnusów dla grup minimum 7-osobowych, na których odbywały się szkolenia (warsztaty) z udziałem psychologa oraz doradcy zawodowego lub organizacji minimum 2 turnusów i 2 szkoleń (warsztatów), przy czym przez grupę 7-osobową Zamawiający rozumie 7 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie (tj. na tych samych zajęciach).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien dysponować ośrodkiem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz posiadającym aktualny wpis do odpowiedniego rejestru ośrodków upoważnionych do organizacji i przeprowadzania turnusów dla osób niepełnosprawnych.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponowanie odpowiednią i uprawnioną kadrą do przeprowadzenia szkoleń spełniającą następujące minimalne wy-magania: - Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 doradcą zawodowym, a dla warsztatów w zakresie komuni-kacji i motywacji - wykładowcą o wykształceniu psychologicznym, - minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyż-sze, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń lub zajęć dydaktycznych w zakresie objętym przedmiotem za-mówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 2 szkolenia tożsame z przedmiotem za-mówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wykaz osób wykwalifikowanych, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia -Wykaz przeprowadzonych szkoleń (warsztatów)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 85
• 2 - Lokalizacja ośrodka i atrakcyjność pozostałych warunków organizacji - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której doko-nano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: -działania siły wyższej, -wystąpieniu przy-czyn niezależnych od zamawiającego, -gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Tanowska 8, 72-010 Police; sekretariat-pokój 23..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Tanowska 8, 72-010 Police; sekretariat-pokój 23..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Do pobrania:

Ogłoszenie o zmianie zamówienia

Ogłoszenie

SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Ząłacznik nr 6

Załacznik nr 7

Podpisał: Magdalena Kamińska
Dokument z dnia: 22.06.2009
Dokument oglądany razy: 8 107
Opublikował: Rafał Jenne
Publikacja dnia: 06.03.2012
 
wydruk z dnia: 23.12.2024 // bip.pcpr.police.pl