Tryb i zasady pracy w Centrum
Dokument usunięty dnia 25.06.2009
powód: aktualizacja
powód: aktualizacja
§ 1
- Centrum jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07.30 do 15.30, za wyjątkiem poniedziałku, w który Centrum jest czynne w godzinach od 9.00 do 17.00.
- Dni i godziny pracy Centrum podawane są do wiadomości interesantów w trybie przyjętym dla ogłoszeń oraz zarządzeń Dyrektora.
§ 2
Ogłoszenia oraz zarządzenia Dyrektora podawane są do publicznej wiadomości poprzez wywieszanie ich na tablicach ogłoszeń w Centrum oraz publikowanie na stronie internetowej Centrum.
§ 3
Oświadczenia woli w imieniu Centrum składa Dyrektor w granicach upoważnienia udzielonego przez Zarząd Powiatu Polickiego.
§ 4
- Centrum wykonuje zadania w oparciu o program działania i plan pracy ustalony przez Dyrektora Centrum.
- Dyrektor Centrum nadzoruje realizację planu, o którym mowa w ust.1.
§ 5
- Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Centrum określają:
1) instrukcja obiegu dokumentów,
2) jednolity rzeczowy wykaz akt.
- Zasady i tryb udostępniania przez Centrum informacji o sprawach publicznych określają przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.).
§ 6
- Pisma wychodzące z Centrum są zastrzeżone do podpisu Dyrektora Centrum, z wyłączeniem zaświadczeń, o których mowa w ust. 2.
- Pracownik Centrum może wydawać, na wniosek zainteresowanego, zaświadczenie w zakresie ustalonym przez Dyrektora Centrum.
- Zaświadczenie, o którym mowa w ust. 2, niezwłocznie po jego wydaniu, podlega rejestracji w ewidencji wydanych zaświadczeń.
§ 7
- Dokumenty o charakterze księgowym potwierdzające dokonane przez Centrum wydatki wymagają podpisu głównego księgowego Centrum, stwierdzającego prawidłowość formalną i merytoryczną dokonanego wydatku, oraz zatwierdzającego podpisu dyrektora Centrum.
- Przepis ust. 1 nie ma zastosowania do decyzji administracyjnych powodujących wypłatę przez Centrum świadczenia na rzecz świadczeniobiorców.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 2, prawidłowość ustalenia płatności stwierdza pracownik merytoryczny przygotowujący decyzję, która po podpisaniu przez Dyrektora staje się dowodem księgowym.
- Wszelkiego rodzaju dyspozycje, które skutkują bezpośrednim wydatkiem z rachunku bankowego Centrum, wymagają dwóch podpisów:
1) Dyrektora Centrum i głównego księgowego Centrum,
2) Dyrektora Centrum i pracownika odpowiedzialnego za obsługę kasową Centrum, w przypadku nieobecności głównego księgowego.
- Dyrektor Centrum może ustalić szczegółowe zasady sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w oddzielnej instrukcji.
§ 8
Kontrolę wewnętrzną w Centrum realizuje Dyrektor
Podpisał: Krzysztof Krawczak Dokument z dnia: 25.06.2009 Dokument oglądany razy: 1 198 |
Opublikował: Krzysztof Krawczak Publikacja dnia: 25.06.2009 |